آغاز بکار بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات
اقتصاد
135653
بیست و یکمین دوره نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی امروز با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت شرکت ها و سازمان مختلف، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
ایران آنلاین: بیست و یکمین دوره نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی امروز با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت شرکت ها و سازمان مختلف، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه:مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت:این نمایشگاه نقش مهمی در حمایت از تولید و ارتقای صنعت تبلیغاتی کشور ایفاء می کند.
آرش ظفری با بیان اینکه بیست و یکمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات با هدف رونقبخشی به کسبوکارها، توسعه صادرات و معرفی فناوریهای نوین تبلیغاتی برگزار شده است،افزود:در شرایطی که بسیاری از واحدهای تولیدی با چالشهایی همچون هزینههای انرژی و مواد اولیه مواجهاند، تبلیغات میتواند با افزایش فروش و ایجاد بازارهای تازه، فشار اقتصادی را کاهش دهد.
به گفته مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات و فروش رابطهای مستقیم دارند و حذف تبلیغات از سبد تولید میتواند به کاهش قدرت رقابتی برندها منجر شود.ظفری در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی با شعار «تبلیغات؛ تحول، رونق کسبوکار» برگزار میشود، اظهار داشت: این رویداد طی چهار روز میزبان شرکتهای مختلف، کارگاههای تخصصی و مذاکرات تجاری با هیأتهای بازرگانی کشورهای همسایه خواهد بود. هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه نیز کمک به رونق اقتصادی و ایجاد فرصت برای معرفی ظرفیتهای جدید در حوزه تبلیغات است.
وی با اشاره به سرعت تحولات صنعت تبلیغات گفت: این حوزه از تغییرات سالانه به تغییرات لحظهای رسیده است و فعالان تبلیغاتی باید همواره بهروز باشند.
دکتر سید علی اعتدالی،رئیس ستاد برگزاری این رویداد هم گفت: این نمایشگاه ماموریت دارد تا با حضور شرکتهای داخلی، خارجی و دانشبنیان، مسیرهای جدید فروش، توسعه صادرات و تاکتیکهای نوین بازاریابی را پیشروی فعالان اقتصادی قرار دهد.
وی با اشاره به استقبال گسترده از نمایشگاه امسال گفت: این رویداد یکی از مهمترین گردهماییهای تخصصی صنعت تبلیغات کشور است. باید از تولید ملی حمایت مؤثر انجام شود، چرا که پیشنیاز اصلی آن، ایجاد مسیرهای فروش، توسعه بازار و تقویت روایت برندهای ایرانی است.
اعتدالی ادامه داد: حضور بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، شرکتهای دانشبنیان و نمایندگانی از چین و هنگکنگ نشان میدهد صنعت تبلیغات ایران به مرحلهای از بلوغ رسیده که میتواند هم میزبان فناوریهای نوین باشد و هم مسیر توسعه صادرات غیرنفتی را برای تولیدکنندگان داخلی هموار کند.
وی اضافه کرد:در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین و هنگ کنگ حضور و مشارکت دارند.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار شده است،گفت: همزمان با این نمایشگاه بیش از بیست کارگاه علمی آموزشی با حضور استادان نامی این حوزه برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه آژانس های تبلیغاتی، بازاریابی و مشاوره،کانون های تبلیغاتی،دیجیتال مارکتینگ، مولتی مدیا، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته، هدایای تجاری، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی و دیگر شاخه های مرتبط ارائه کرده اند.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات،مهمترین اهدافی برپائی این رویداد است.اعتدالی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است چند هیات بازرگانی از کشور های همسایه با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و زنجیره صادرات تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
انتهای پیام/